• משלוח חינם
  • 30 יום לקבלת החזר כספי
  • עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית
  • תיקון גודל טבעת חינם
  • מארז מתנה חינם
  • אבטחת SSL לרכישה בטוחה

רכישת יהלומים באינטרנט

המגמה של רכישת יהלומים באינטרנט הולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. היתרונות הגלומים ברכישה של יהלומים דרך הרשת הינם רבים מכפי שאפשר יהיה להתעלם מהם: המבחר העשיר, המחירים נמוכים משמעותית מבחנויות רגילות ותהליך הרכישה שקט ורגוע ואינו מלווה בלחצים של אנשי מכירות המעוניינים למקסם את עמלות המכירות שלהם. אין פלא שאתרים מקוונים למכירת יהלומים הפכו חלק מרכזי בתעשייה. חברות כדוגמת בלו נייל (BlueNile) וג'יימס אלן (James Allen), בעלות מחזורי מכירות של עשרות או מאות מיליוני דולרים בשוק האמריקאי הפכו למקום המועדף על לקוחות לרכוש בו תכשיטי יהלומים.לקריאת תרגום כתבות שפורסמו ע"י מקורות מהימנים המדגישים דברים אלו לחצו כאן.

חשוב לציין כי יהלומניה הינה הבולטת מבין מספר מצומצם מאוד של חנויות מקוונות אמיתיות בישראל שכן לא כל אתר הינו חנות מקוונת. לרוב, מדובר בחנויות רגילות אשר מתחזקות במקביל אתר אינטרנט כחלון ראווה ואמצעי נוסף לקידום מכירות, ועל כן , אינן נהנות מהיתרונות ללקוח אשר נבחן מיד. יהלומניה חרטה על דגלה להביא את מהפכת רכישת היהלומים המקוונת, שנפוצה כל כך בארה"ב ובאירופה, לראשונה גם לישראל.

הקניה ביהלומניה מעניקה לכם הצרכנים מספר יתרונות בולטים בהשוואה לקניה בחנות רגילה:

מדיניות החזרה גמישה (עד 30 יום ללא תנאי!), מבחר פריטים עשיר באיכות גבוה, בטחון בקניה, מחיר נמוך משמעותית לעומת קניה בחנות רגילה וחוויית רכישה עשירה ויחודית (כל הפריטים מצולמים בוידאו באיכות גבוהה).

באופן מפתיע – הביטחון ברכישה באתר מקוון זהה כיום או אפילו גבוה מאשר בחנות רגילה. לכך ישנן מספר סיבות עיקריות:

  1. החוקים לרכישה מקוונת שנועדו להגן על הלקוח גובשו והוחמרו על מנת למנוע אפשרות של הונאה מקוונת.
  2. אמצעי האבטחה לרכישה מקוונת השתכללו עד שכיום אין הבדל בין סליקה באתר אינטרנט מאובטח לבין סליקה בחנות. למעשה, ברוב המקרים – שיטת הסליקה הינה זהה לחלוטין!
  3. בניגוד לחנות רגילה, אשר לקוח שאינו מרוצה יכול להסב לה מעט מאוד נזק תדמיתי, חנות מקוונת – שנשענת ברובה על יחסי ציבור מקוונים כגון רשתות חברתיות ופרסומים אינטרנטיים – פשוט אינה יכולה להרשות לעצמה לקוחות שאינם מרוצים. המהירות בה מופצות ברשת תגובות של לקוחות – לחיוב או לשלילה כל כך גבוהה, שחנויות מקוונות חייבות לשמור על סטנדרטים גבוהים יותר של שירות ומוצרים.

מדיניות ההחזרה באתרים מובילים בעולם, ובעקבותיהם גם מדיניות ההחזרה של יהלומניה, מעניקה ללקוח ביטחון אשר לא יוכל לקבל בחנות רגילה. 30 יום לקבלת החזר כספי מלא! ללא שאלות ולא אותיות קטנות. להמשך קריאה אודות מדיניות ההחזרה של יהלומניה לחצו כאן

יתרון גדול נוסף של חנות מקוונת הוא חוסר הצורך בחדר תצוגה שכפועל ישיר מאפשר לה להציע מבחר עשיר ואיכותי של יהלומים מכל הסוגים וכל הרמות. לחנות מקוונת ישנו מלאי "צף" אשר משמש במקביל את משרד הסחר ביהלומים שלה. על כן היא אינה מוגבלת למלאי תכשיטים המשובצים כבר ונמצאים בחנות. תכשיטים כאלו, אף אם לא תמיד משובצים ביהלומים איכותיים מהויים נטל כלכלי על החנות הרגילה, ולמעשה "דוחפים" אותה לנסות ולמכור אותם מהר ככל הניתן. מיותר לציין שלא תמיד הדבר הוא לטובת הלקוח, אשר בחנות מקוונת יכול פשוט לבחור את גודל ואיכות היהלום כראות עיניו בהתאם לצרכיו ותקציבו ללא שיקולי מלאי ועלויות של החנות עצמה.

נדבך חשוב בבחירת היהלום הוא כמובן המחיר. בחנות מקוונת יקבל הלקוח את אותו היהלום המוצע לו בחנות רגילה במחיר זול יותר. ואם ללקוח תקציב קבוע הוא יוכל לרכוש בעזרתו יהלום גדול, איכותי ונוצץ בהרבה לעומת מה שאותו תקציב יאפשר לו לקבל בחנות רגילה.

הסיבה להפרש המחירים הגדול הוא חישוב מתמטי פשוט: לחנות מקוונת כיהלומניה (חנות מקוונת אמיתית, לא חנות רגילה אשר משתמשת באתר אינטרנט רק כחלון ראווה) ישנן מעט עלויות לעומת עלויות רבות בחנות רגילה המהוות בסופו של דבר חלק משמעותי במחיר הסופי ללקוח. מספר דוגמאות בולטות לעלויות שיש לחנות רגילה ומגולמות במחיר הסופי ללקוח:

  1. דמי שכירות
  2. שכר מוכרים
  3. חדר תצוגה
  4. אחזקה שוטפת ומיסים

על מנת להרוויח בסוף החודש את אותו הסכום, נדרשת החנות הרגילה למכור במחירים גבוהים משמעותית מאשר חנות מקוונת טהורה כיהלומניה.

ליהלומניה יתרון נוסף על פני חנויות מקוונות אחרות, ולמעשה על חנויות בכלל, שכן יהלומניה הינה גם ספק יהלומים ועל כן כמובן, נחסכים כל התשלומים למתווכים שבדרך. תרשים שרשרת התיווך בחנות רגילה מול יהלומניה.

לקריאה נוספת על הסיבה למחירים ביהלומניה אשר הינם זולים משמעותית מבחנות רגילה לחצו כאן.

בקניה בחנות רגילה, הלקוח בדרך כלל מצוי תחת הרושם שהוא בוחר את המוצר בו הוא חפץ.למעשה, הוא לרוב מובל על ידי המוכר לרכוש את אחד הפריטים אותם החנות מעוניינת שיקנה בין אם בשל רווח גבוה יותר ממכירתם או משיקולי עלויות מלאי כאלה ואחרים. כל זאת תחת הלחץ של מוכר ממולח, השתהות יתר בחנות שלרוב משפיעה על שיקול דעת הקונה ותחושת ה "לא נעים" המתלווים להליך הקניה בחנות רגילה ועוזרים לה כאמור לנווט את הלקוח לכיוון תכשיטים מסויימים.ברכישה מקוונת ביהלומניה, הלקוח חופשי לבחון אתכל המוצרים בקטלוג החנות שמצידה אדישה לחלוטין להעדפותיו ומאפשרת לו בחירה אמיתית, ללא לחצים ומניפולציות, והחשוב ביותר – בזמן בלתי מוגבל!

כמו כן, רמת הדיוק בפרטים שבחנות מקוונת גבוהה יותר: שום פרט אינו נאמר "בעל פה", הכל כתוב ומתועד באתר, לפני הרכישה כמו גם לאחריה וכל נתוני היהלום והתכשיט פרוסים בפני הלקוח בדיוק ובפירוט רב, בתוספת תמונות וסרטוני וידאו מפורטים. לא ניתן להסתיר או להסיט את תשומת הלב ממאפיין כלשהו של התכשיט או היהלום. הלקוח יכול להשוות פרטי מוצרים רבים ולהגיע להחלטה מושכלת ללא לחץ של זמן או מוכרים.